Služba za pomoč v sili 24/7

site_588_a.jpg

 

Zagotovljen odziv na vse nepredvidljive dogodke

sydiv_235_a_sl.jpg

 

Odzivni čas je pomemben za neprekinjenost poslovanja in za čim večjo omejitev izpada delovanja v primeru resnih nepravilnosti sistema.
Zato je pomembno, da je na voljo strokovno znanje vzdrževalcev, ki se povsem spoznajo na delovanje vaše opreme, poznajo vaše delovno okolje in se lahko odzivajo na nujne primere v času, ki ga zagotavlja po meri pripravljen sporazum o storitvah (Service Level Agreement - SLA).
Neposredna storitev v sili, ki jo izvede proizvajalec, je najboljše zagotovilo za hitro odpravljanje in reševanje težav.

 

 

 

 Ključne točke

 • Vedno (24/7) lahko pokličete strokovno ekipo tehnikov
 • Zagotovljena je tehnična podpora na mestu uporabe v 4 urah*
 • Oddaljeni nadzor in proaktivno odpravljanje težav
 • Korektivno vzdrževanje z originalnimi nadomestnimi deli
 • Nadomestni deli so vedno (24/7) na voljo z ekspresno pošiljko
 
 

 Prednosti

 • Kakovostna tehnična podpora
 • Hitra in natančna diagnostika
 • Reševanje dejanskih težav
 
 
 

* Preverite pokritost storitve za vaše območje.