Takoj ko se pojavi težava, so strokovni inženirji podjetja Socomec na voljo na zahtevo – in v sodelovanju s končnim uporabnikom – za izvedbo diagnostike in analize glavnega vzroka, kar pomeni obnovitev sistema v rekordnem času. Inženir se prek oddaljenega dostopa poveže z napravo UPS, da izvede preizkuse in diagnostična opravila neposredno na stroju – popolnoma varno.
Posredovanje za reševanje težav se lahko izvede z enako učinkovitostjo kot pri neposrednem stiku z opremo.
Hitro posredovanje
- Preprosto načrtovanje dejavnosti.
- Neposreden oddaljeni dostop do naprave UPS za reševanje težav na daljavo.
Analiza težav v realnem času
- Oddaljena diagnostika in preizkusi so enako učinkoviti kot v neposrednem stiku z napravo UPS.
- Hitra analiza glavnega vzroka.
Dostop do najboljših strokovnjakov
- Izkušeni strokovnjaki podjetja Socomec skrbijo za opremo na daljavo.
- Strokovnjaki izpolnjujejo jasne zahteve in standarde tako kot pri obiskih na mestu uporabe.
Manjši stroški in učinki emisij ogljikovega dioksida
- Prihranek časa.
- Bolj stroškovno učinkovito in okolju prijazno kot posredovanje na mestu uporabe.