Uživajte v občutku popolne varnosti s storitvijo SoLink
Pri kritični aplikaciji se lahko zanesete na takojšnjo in strokovno pomoč storitve SoLink – ene od storitev, vključenih v pogodbo podjetja Socomec o vzdrževanju. SoLink samodejno prepozna anomalijo in obvesti najbližji servisni center podjetja Socomec, kadar so parametri delovanja UPS-a zunaj dovoljenega območja – to zagotavlja stalno in neposredno povezavo s strokovno tehnično ekipo podjetja Socomec.
Ob aktivaciji alarma UPS bo storitev SoLink nemudoma obvestila najbližji servisni center podjetja Socomec. Nadzorni tehnik bo izvedel začetni pregled z dostopom do nadzorne plošče UPS na platformi oblaka.
Če je treba posredovati na mestu uporabe, se k stranki nemudoma odpravi tehnik podjetja Socomec z vsemi potrebnimi podatki iz servisnega centra podjetja Socomec, skupaj z nadomestnimi deli, ki jih bo morda potreboval.
Povezljivost z oblakom IoT vam zagotavlja dostop do intuitivne, interaktivne nadzorne plošče, ki ponuja pregled preteklih podatkov in trendov učinkovitosti delovanja.
Strokovnjaki iz podjetja Socomec zagotavljajo redna poročila o stanju UPS-a s statistiko dogodkov, analizo trendov in tehničnimi priporočili za izboljšanje skupne razpoložljivosti sistema.